mån

sov som en gris inatt, hörde inte ens när min inneboende gick till jobbet imorse... trots jag har sovit bra för en gång skull så var jag lika förbannat trött ändå......

har avverkat en dag på praktiken idag, det var mycket höga ljudnivåer, så jag var helt slut i skallen när jag kom hem. somna nog till en stund, sen fick ja fixa mat.... sedan var det dags för kören, blev bara 20 min över tiden, tur...  gick igenom sångerna vi ska ha på lördag, de e konsert då i lasarettets entre typ mitt över apoteket kl 15 00

annars har de inte hänt så mycket...

ska i säng nu, blev sent igår..

gonatt


Kommentarer
Andrea

Det e inte konstigt att du e trött och att höra alla höga ljudnivåer under en dag det gör inte saken bättre. Puss på dig, hjärtat!!!!

2009-05-07 @ 19:30:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0