MM ;'(

Du kom till mig, men du försvann igen
Det tog mig hårt men du mitt lilla barn kommer finnas hos mig alltid.
Trots jag valde som jag gjorde. Det gör fortfarande ont i mig och det kommer det att göra ett tag.
Men jag ångrar inget, Det var bäst så här. Mamma orkar inte med allt tjafs med pappa.
Mamma ville gärna behålla dig men det var mycket som gjorde att jag gjorde så.

Jag är jätte ledsen men min tid kommer och då får du även ett syskon men inte med samma pappa.
Mamma älskar dig trots att du var bara en liten knodd.

Hata mig om ni vill det, det är mitt val och ingen annans.

Jag vet en som kommer bli jätte glad, för han brydde sig inte utan hade ville bara eller hade rätt till varannan vecka, men hade du du funnits hade det INTE blivet så. Du hade inte kommit nära HON, ville pappa träffa dig och vara som en pappa ska vara så hade han vara hemma hos mamma.

Det gör ont i mig med det är inget liv hjärtat och ´ha en massa bråk.
Du är och hade varit älskad oavsett.
Hade inte fått en bättre pappa men nu är läget som det är. <mitt barn du inte värd och leva i mycket bråk.
Gråter mig till sömns varje natt och har underbara drömmar om mitt barn.
Drömmen är att du skulle bli en flicka som var lik mamma och hennes grodfötter :o)
Denna dröm kommer jag alltid ha.
men nu klipper mamma navelsträngen från pappa, så mamma kan gå vidare med sitt liv och leva lyckligt utan pappa.

ÄLSKAR DIG MIN LILLE KNODD


Kommentarer
stina

Fin blogg, så lik den var maddes gamla. Kram stina

2009-05-24 @ 01:40:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Annie Karlsson

Jag finns om du vill prata sofi, bara att höra av dig <3

2009-05-24 @ 13:57:06
URL: http://anniiekarlsson.blogg.se/
Anonym

vill bara säga att jag har följt din blogg fram till nu men nu skiter jag i det.... Abort är mord.... är man vuxen´nog att ha sex så är man vuxen nog att ta hand om konsekvenserna.... Blir så arg! Visste du att hjärtat börjar slå i vecka 4 ca? Finns alltid hjälp att få.... Tack för mig!

2009-05-25 @ 14:39:20
Andrea

Det var jättebra skrivit. Jag sitter hör och blir rörd. Där trillar ner tårar på mina kinder. Jag håller med dig till 100%. Jag finns här om du vill prata. Puss, Älskar dig!!!

2009-05-26 @ 21:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0