söndag

då var man hemma igen efteer en lååång weekend
fattar inte vart de dagar har tagit vägen

men jag har haft det underbart skönt...
allttid skönt o komma bort.
var mycket nere vid bryggan för mig själva med, filosufera o så, men ja kom inte fram till något precis


har precis varit o handlat o såå... så man kan äta.. inget kul o handla spec när man inte vet vad man ska äta...

tröttheten kommer krypandes nu känner jag....


e för trött o skriva

ha en bra dag



































































































































































































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0