tisdag

då e snart tisdag med avklarad....

praktiken gick hyfsat, måste planera in nått ja ska göra me fritidsbarnen... vad vt ja inte, nån som har tips??

idag på träningen var de boxning, jag gjorde inte allt, men men får vara försiktig ´medans de andra gjorde vissa saker gjorde jag annat så ja inte stod stilla o blev kall..... fick säga att jag hade ont o inte klara de..

men jag tror det e dags och berätta för min hälsokonslt hur situationen är...

imorrn e jag bara på praktiken till ca 12,10, ska på samtal o prata o sååå..... efter det ska jag bygga på mina naglar, kommer känna mig så fräsch när nagelbanden är läkt-

de börjar närma sig med mitt läkarbesök in infaller nästa vecka

först tandläkaren 2 da senare e de läkare... vill inte till tandläkaren men ja måste väl avsluta de hela, vette gudan hur jag ska ha råd... de löser sig nog...

nä nu ska ja ta in maten i kylen o lägga över så man har mat med sig imorrn. får ej slarva med maten.

ha en fortsatt trevlig kväll


Kommentarer
Andrea

Ja, jag håller tummarna för dig när du ska till tandläkaren och läkaren....Du får berätta sen hur det har gått... Kramizar. Älskar dig

2009-05-07 @ 19:33:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0