underbar´t väder

de kan man lugnt säga
de var kallt o ruggit imorse när ja skulle till jobb men sedan sprack de upp o ble varmt
så efter maten var man ute hela eftermiddanl, åt mellis iute o så,...

har gungat o snurrat o lekt i sandlådan... blev ännu mera illamående när man gungade o snurra, men a fasen man har ju barnasinnet kvar...

de e såååå mycket ja skulle vilja skriva ´men jag håller mig......

dör av värmeslag... e sååå varm, nästs bud på o ta på mig bikini men jag ska ju gå upp om en timmes tid o cykla iväg o sjunga lite,,,,

ska inom skolan o träffa men torn imorrn bitti ingen sov morgon grrr...

e tom i skallen.... solsting hahahaha


Kommentarer
Andrea

Det lät ju bra att du har barnasinnet kvar. Gunga, snurra och leka i sandlådan, det kan vara roligt och göra det ibland. Tummen upp för barnasinnet!!!! Puss på dig..

2009-05-22 @ 11:18:53
sofi

jepps det måste man ha när man jobbar med barn ehehe

2009-05-22 @ 21:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0