Jäklar annammar

Vet inte vad jag ska ha för rubrik???? får tänka på det till jag har skrivet klart mitt inlägg... Sitter och skriver på min gamla laptop... vet inte varför men den ska slitas ut innan den går i graven :D

iallafall man har hunnit bli ett år äldre med.. nu är det höst och det på väg mot kallare tider igen,, vill ha mera värme jue.... men man kan tänka så att det är snart sommar igen...

Fick sådant sug att nu får det faan vara bra med all läsk och alla onyttiga saker som jag har ätit under sommaren o fram till nu. känner av att jag inte mår bra av det och här uppsvälld i magen hela tiden..

Nu blir det andra bullar visst det har ja sagt hela tiden men nu är det nog. vill ner mina kilon jag har sagt.. ska ni specifisera mig på mitt mål.. men jag ska göra små mål på vägen så blir det lite lättare. nu när jag har min lediga vecka kommer jag ägna mig åt att planera i minsta detalj.

till sommaren ska jag ha nått mitt mål eller ja vill, ska komma ditt..

så att nu vill jag att alla i min omgivning stöttar och peppar mig och inte frestar mig med en massa saker, ni får gärna äta typ godis o chips men sitt inte och fresta mig utan acceptera att jag har val detta. Jag vill må 100% BRA i min kropp. vill inte får följ sjukdomar. utan jag vill känna mig vacker snygg helt enkelt vill kunna gå in i en klädesaffär och pröva nått jag gilla roch sitter bra på mig och inte för det stora då utan de normala kläderna...

STÖTTA MIG SNÄLLA!!!!!!!
sj tagit det

Ha en fortsatt trevlig kväll



Kommentarer
Andrea

Jamen!! Det e klart att jag i alla fall kommer och göra allt för dig. Det vet du om:) Jag tänker inte göra något sådant mot dig, för då tycker jag att jag e en dålig vän... Puss och kram på dig!!!!

2009-10-04 @ 13:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0