Smulan Dec 06-5 sep 09

Min Älskade Kanin somna in någo gång under gårdagen :'( vet inte alls när men jag hann klappa henne innan jag gick ner till grannen.

Antagligen var hon sjuk för hon har inte velat äta på 2 dagar, fortfarande mat i skålen, hon har gjort så förr, man har varit lite krassilig för visst kan kaniner blir sjuka som vi men denna gången var de något helt annat har inte märkt något alls. just nu känns det tungt i hjärtat många tänker ehh de e bara ett djur men vi har haft våra underbara mysiga dagar.

Smulan du älska och vara ute i trädgården o mysa hoppa omkring, du var mattes lilla hund men nu finns du bara i mitt hjärta..... Matte ska göra en fin begraving, vi åker ut till mamma och pappa imorgon o begraver dig där. Vila i frid


Smulan 6-8 veckor gammal                          Foto:tillhör Sofi

Smulan tycker om sitt hus                    Foto: tillhör Sofi lindström

Rolig kanin                 Foto: Tillhör Sofi Lindström



Kommentarer
Andrea

Usch, vad tråkigt och höra. Jag tycker jättemycket synd om dig att du ska behöva gå igenom det. E det något så hör bara av dig. Jag finns här vid din sida. Kramisar Kusin vitamin!!!

2009-09-09 @ 23:10:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0