Mitt hjärta dig

Det har hänt lite sedan jag skrev sist..

denna låten med Minnah har bla fastnat i mitt hjärta



Betyder mycket för mig just nu men hela hennes album ligger mig varmt om hjärtat just för tillfället...

som sagt det har hänt en del saker sedan jag skrev sist.

ni vet ju att jag pratar med en underbar kille.
har äntligen träffat honom, helt underbar är han. mina känslor att han är en kanon kille stämde redigt bra.

träffats lite då o då. i mina ögon blir han bara bättre o bättre, svårare o släppa honom. Mitt hjäta hopppas att det blir vi en vacker dag. även om vi skyndar långsamt, så blir jag gla eller rättaresagt den lyckligaste personen på min gata :D den dan han säger " Sofi tycker om dej jätte mycket, vill vara din typ trots vi skyndar långsamt" bara dethade gjort mig lycklig, då vet maN SJÄLV  vem man tillhör. just nu vet jag inte det. Vi är bara vänner men mitt hjärta o själ vill mera.

Bara o få vara nära honom räcker för mig. det sa jag igår....
hade jag haft en lina om honom had ejag bara dratt han in till mig o bara kramat honom.
" där kommer en tår" brb så tillbaka är i en känslosam period där alla känslor sprudlar runt i kroppen. fast det ska egentligen inte mycke till för det ska en tår fällas, men jag kan vara stark med :)

min kusin ringer o el smsar hur det går osv bara för hon vill mitt bästa det vet jag. bättre kusin finns ente.. har många goa kusiner :D många kusiner som bryr sig om en och det känns så underbart i mittv ställe...

Det blev ett känslosamt inlägg för min del idag..
Det e just det bloggen är till för, ska ju kunna skriva av mig, sen om jag ej nämner namn alltid behövs ej, tror personerna fattar ändå...

Nä nu ska jag in i duschen o sedan på med mysis kläder...
koppla av o drömma mig bort

Kommentera gära mina inlägg

Pussar på er där ute



Kommentarer
Manne

Tycker det är kull att du har hittat en underbar kille som du tycker om. Och jag hoppas att han kommer att behandla dig väl... Och respektera dig. Håller tummarna.... Älskar dig puss o kram

2010-12-30 @ 14:05:37
URL: http://manneslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0