Oj då!!

Oj kan man nog säga. glömt och skriva i min blogg men jag funderar starkt på att starta en ny blogg.... denna blogg har jag haft så länge nu,, tror inte det är så många som läser den tyvärr.

ska testa en annan blogg först o se om jag fatta den annaras behåkller jag denna... blir nog jag behåller denna......

behåller denna.... visserligen handlar det inte om min vikt längre utan om mitt liv, hur min vardag är :D måste bli bättre och skriva

iallafall lite saker har ju hänt..... jobbar än. jobb ti den 10 dec sen får man se vad som sker..

har tattat mig :D det gjorde inte ont alls.... den e under läkningstid ännu.

barndop för lilla Novali.

är tillsammans med en underbar kille vid namn Jonas...... firar snart 1 månad visseligen är det kort tid men men känns som man har vatt ihop lääänge. då e det väl tecken på att det är vi då..

min kusin Malin gick så efterlängtade gosse den 26 sep... han ville ut tidigare.. så sött han är....''

Här är gossen Neo Söttt: tillhör Sofi

kommer lägga upp lite bildero så...

skriver mera ikväll



min tatto :D : tillhör sofi



Kommentarer
Maddiz

Vad är det för blogg då? nyfiken ju. Vad är adressen ditt...?? Puss

2010-12-26 @ 22:54:48
URL: http://maddizlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0