oj då

såg att jag hade glömt o bloggat lite ju...
 
jobbar för fullt fick 2 månaders vik på kropp o knopp :D kul kul... har okt ut sen får jag se vad som sker.

manhar fyllt år, min kusin blev 25år halvvägs till 50 :D var på kala/fest hos henne kul kul..

min kusin från skivarp hade dop för sin lilla flippa..... fint dop. MEN Skurups kyrka njaäee för modern.. iallafall tekniken blev besviken till 100... ingen orgel till psalmerna o så utan de var en snubbe som satte igång typ steron...

min andra kusin dock på samma sida fick den första gossen i sep... han ville ut 3 veckor tidigare.. en lite söt sak var där igår o hälsa på o mös med han... ingen namn ännu..

längtar till 27 nov......... då är de julbord m lasse stefanz i  törringe.  de e bet...

12 okt ska man till läkaren, som sagt är trött konstant spela ringen roll hur mycket eller lite jag sover, huvudvärk/migrän konstant, yrsel från o till.... cyklar jag så flåsar ja som en ko, ikke normalt tanke jag att jag cyklar dagligen, kan inte vara utan min cykel...

med k'ärleken går bara framåt...... berägttar mer när de e aktuellt..

umgsås mycket med natha... iallafall oftar än innan :D har kul ihop... delar ju nått gemensamt ju.. hoppas verkligen att vår vänskap håller livet ut... det är en underbar människa att umgås med. även hennes sambo med....

saknar m itt paradis..... kan ju bli vår nuuuu iallafall sista helgen i april :) då är de premiär med husvagnen och träffa våra goa grannar.... nått som e tråkigt att de äldre som låg snätt över oss ska ej vara där mer... men den platsen fick ju marianne o yvonne då de var tvungna o byta plats för brandsäkerheten, det var tur de fick den, för de e undererbara människor att umgås med :D ellerhur ni som har träffat de o lärt känna de?.......

tack för en trevlig sommar uppe i tydingesjöns camping.. vi ses till nästa sommar :D

Väl möt






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0