Jag älskar

Ja det kan man säga att jag känner kärlek igen, och det är sååå underbart.. känslorna för Anders blir bara starkare och starkare för varje dag som går. jag vill ha han nära mig varje dag, men han bor ända uppe i Skellefteå, det är lite jobbigt men det kommer nog och lösa sig så småningom.

Anders kom till mig en måndag v 29 dvs med våra vänner LLoch P i tydinge och hälsa på, de känndes det var något i luften och de var det. onsdagen därpå kom Anders till mig och vara hos mig i Tydinge 1,5 vecka, så underbart o mysigt att ha en sidan om en trots han var en kamin. Idag är vi tillsammans, och det är jag jätte glad för. Jag hoppas att detta kommer att hålla, att vi i framtiden kan bygga en framtid ihopa. Älskar dej jätte mycket Anders. JAg sakanr dej jätte mycket                                                               





Vi 2 för alltid <3....Fotot tillhör :Sofi



Love you <3         Tillhör : Sofi



Tillhör :SOfi

Jaha vad händer annars då? jo sammaren är snart slut, visserligen kan man inte kalla det somma precis regn o regn så himla tråkigt. nån dag de var sol annars mulet och regn. suck suck... har 2,5 vecka kvar av mitt vik sen blir det behovare igen :( så det är tillbaka till AMS igen. men jag ska se om jag kan skrapa ihop nått o kanske åka uppåt till norrland i 2 veckor eller nått... bara hyra o räknningarna är bet.

Men jag hoppas jag hittar jobb snart igen.....

nä nu ska jag kolla vidare på Huset Fullt :) köpte 2 säsonger i fredes..

Ha det bra gott folk
Kramar Sofi


Kommentarer
Anonym

Va mysigt, är glad för din skull gällande kärleken :). Kram

2011-08-15 @ 21:19:29
URL: http://Pernillaagrenn.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0