Fredag

Förlåt för jag inte har skrivet på ett tag.

det har inte hänt så mycket faktiskt jo visst har det men det känner jag inte att jag kan skriva här än iallafall.

mår mega bra iallafall

cykla o ramla förr går gled halvmeter med cyklen på marken fy faaaan vad hon det gjorde. grymt ont i revbenen, det kännde jag av först i går kväll.

Idag är det fredag, det händer inget spec, ska kolla på lets dance tror jag, köpa hem nått gott, kebabrulle kanske mums mums.

Jag ska snart ner o lämna ett brev till mmin regionchef på Oriflame.. Fick veta att jag hade gått upp till ESK jippi, kanske på rätt väg... nu behöver jag bara ha bra folk undeer mig så vi kan kämpa ihopa alla o bli kanon bra....
Är ni sugna så hör av er så fixar jag en form av visning med hjälp av min rg Hanne. eller vill ha lite info om oriflame så hör av er :D

Dina ögon kan tindra
Dina läppar kan le
men lyckan i mig kan du se :D

Mina känslor blir starkare för varje dag som går. funkar kanon mellan oss. vi tar det lugnt, de uppskattarn jag med men jag gillar vara i din varma mysiga famn o  bara få vara mig. Jag kan vara mig själv till 100% känner mig trygg osv. Hoppas du känner detsamma som mig, fast det vet jag för det har du sagt.

får väl g¨ner o lämna brevet.. sedan handla lite sedan hem igen.......

Uppdaterar när jag är hemma igen

ha d bra så länge


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0