Stolt över att vara mig

Kul man får kommentarer :)

tog bort bilden från juldagen o tog en annan

Det hära med att jag älskar mig själv. mitt självförtroende har inte varit den bästa men det är mycket mycket mycket bättre. jag sj mår bra och hela den biten.
visst älskar jag mig själv numera även om inte det framkommer i mina senare inlägg. Detta är något jag har jobbat med länge o länge.

Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag är den jag är. idag är jag det. kan jag ställa mig själv och säga till mig själv o klappa mig på axeln, visst det har varit en lång väg ditt.....

idag säger jag något bra fint osv till mig själva varje dag och det hjälper mig.

Visst kan jag älska en annan människa. jag är redo så det tjongar om det. det tog bara 2 år och bygga upp mig igen efter ett underbart förhållande jag hade med G.... bästa förållande jag haft visst det tog knäcken på mig men idag är jag en stark tjej som tåler väldigt mycket. jAG KAN visa känslor. säger ifrån när det inte känns bra,
Jag kan säga NEJ när jag inte vill.

Ingen människa kan utnyttja mig längre.

Som person är jag helt annorlunda än vad jag har varit och det är jag grymt stolt över.
våga mera.. följer mitt hjärta o mina mag känslor.

ni andra får tycka vad ni vill men jAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLVA ATT JAG HAR LYCKATS KOMMA TILLBAKA. LEVA MITT LIV SOM MAN SKA LEVA DET.

NÅGRA DETALJER SOM FATTAS FAST JOBB OCH EN KÄRLEK ANNARS HAR JAG ALLT.

det var allt för mig



Kommentarer
Anonym

söt du e på detta fotot.. kram faster

2011-01-02 @ 14:12:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0