Är så Lycklig

Japp det kan man säga att jag är :)

jag har världen underbaraste pojkvän...... han är nere hos mig just nu och ska vara det i 6 veckor. oj vad det kommer bli en massa mys mys här.. han ska ta körkortet här nere....

Jag känner mig älskad för den jag är. han accepterar mig för den jag är och de känns så underbart, känner mig lugn och trygg i hans närhet. så mycket jag vill skriva men skriver lite då o då..

Just nu ligger Älsklingen min och sover för han är lite sjuk... kräkte o sket inatt o nu har han feber. synd om han faktiskt.. nu svettas han som en gnu, inte konstigtm mjukiskläder o täcke på sig o tatt alvedon ....

idag har jag tvätte dag.. de sista hänger o torkar.... sen ska ja försöka bädda , inte så lätt med en sovandes man  :)..

annars är jag hemma om dagarna är tyvärr arbetslös o söker jobb, men det finns inte alls så mycket o söka men men. hoppas det snart kommer något jobb :)

5 okt var jag med på någon härlig upplevelse :) fick uppleva en förlossnig, vilken känsla. så sött bebben är... En liten Vidar blev det. <3
Tack Natha och Anton för jag fick vara med på förlossningen ett minne för alltid som ligger varmt om hjärtat :)

Nä nu ska jag sätta mig och spela sims tänkte jag :)

ha d bra






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0