10/8-12

Dag fem går jag in eller om man ska kolla på klockan går jag in på dag sex.
kan ni tänka er att jag har klarat mig så pass långt UTAN och FUSKA :D Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag har lyckats så långt..

Ställde mig på vågen redan gått ner 3 kg.
vill inte gå ut med vad jag väger ännu, lite känsligtjust nu men när jag har gått ner mer så berättar jag..

Skriver ju en del på fb med men men, tror jag kommer skriva mer här inne, skönt och skriva av sig här, så ni som vill följa min resa som har börjat mot ett sundare och bättre hälsa är välkommna.

sedan tackar jag för kommentarerna här.. aja bättre än inget. tycker det är kul att någon kommenterar.

i skallan har det snurrat mycket nu under veckan, mycket tankar på mat godis osv, men jag har lyckats :D duktiga jag.

Tränat 2 ggr i denna vecka på friskis så man har ju träningsvärk :)
träna jympa i mån o cirkelfys igår ons, fy tusan vad jag var mör efteråt, jag fick tagga ner sista varvet, annars hade jag svimmat, men stolt att jag genomförde det..

ANNARS flyter allt på med matbiten, varit lite illamående, men hoppas på det vänder snart..

Imorgon ska jag på kalas, blir en utmaning, blir det jobbigt får jag gå iväg lite...



Annars saknar jag mitt livs kärlek.. vill ha han här nära hos mig, vill inte att de ska vara ca 140 mil mellan oss :(

älskar han jätte mycket.

annars händer det inte så mycket här hos mig, utan jag försöker få dagarna att gå fort fram till 10 sep :)

hmm försöker ladda in kort men det vill visst inte suck suck.

se om det går med en gammal bild




hmm den funkade.....

grrr

jaja bilderna är forstora :(

nä nu ska jag i säng..

KOmmentera gärna...

mål väl




Kommentarer
Cicci

Du är jätteduktig Sofi, Jättebra kämpat fortsätt så :) Kram

2012-08-11 @ 01:20:12
Anders E

Jätte bra kämpat älskling, de kommer gå bra i morgon på kalaset... bara du säger till vilka bilder du vill ha in på bloggen så kan jag förminska dom ... eller så skickar du dom till mig så förminskar jag dom å märker dom så som jag gort me mina...

2012-08-11 @ 01:25:35
URL: http://dayviews.com/tvirken/home/
Madde

Bra kämpat.håller själv på me viktminskning o vet hur jobbigt d e.men stå ut...du klarar d=) o på kalaset kan du ju köpa naturdiet snackbar o småäta på om suget blir för starkt.

2012-08-11 @ 06:39:35
My heavenly life - johanna

Hej Sofi!

Jag heter Johanna och har även jag gjort en GBP och skriver om min vardag men även en del om operationen på min blogg, ifall du vill ta en kik :).

Jag opererades i januari, när opades du?

Lycka till! =) Kram

2012-08-11 @ 11:07:02
URL: http://www.myheavenlylife.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0