11/8

Godförmiddag på er!!

wow 4 kommentarer när jag öppnar upp sidan, gud vad kul, hoppas på flera. :D

Ställde mig på vågen innan jag intog mat o hade gjort mina behov. - 1 kg till så jag har gått ner 4 kg redan :D så glad jag blev. blir genast lättare och fortsätta med flyt.

Som sagt jag ska på kalas idag men kom tänka på att ja kommer äta min flyt när jag är då, så jag ska slänga in den i frysen så blir det som lite glass/pudding eller vad så blir det ju lite lyxigt ändå :D
testade det igår o det vart gott..

tack älskling för du vill hjälpa mig med fotona :D det är ju dem flesta så det är bara och börja hihihi

annars blir det lugnt idag fram till kalaset :D

men jag åter kommer senare ikväll för och berätta hur det gick.. ska inte komma hem allt för sent för jag ska prata med min syster via skypen :D

ha det gott så länge


syster och jag när vi var små :D gissa vem det är som är vem !!


Kommentarer
Antonia

Det är jättekul att få följa din resa Sofi! Det vore jättekul om du ville lägga upp bilder varje månad så man kan se dina resultat. Lycka till med allt. Kram

2012-08-11 @ 12:21:38
Sofi

det kommer så småningom. ska försöka få ett kort på mig innan op ;)

2012-08-11 @ 13:22:25
Anders E

Hmm de flesta.... bara de från sommaren var lite drygt 2000 så lite mer selektiv får du vara ;)

2012-08-11 @ 16:48:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0