14 dagar kvar

Jepps det är bara 14 dagar kvar tills det är dags för operation, lite små nervös är man allt,...
 
har iallafall gått ner de 5 kg jag skulle ner men hoppas det händer mer :) det jag fasar för att vågen på op visar att jag ej har gått ner som jag ska. man säger att man endast ska väga sej på en våg. man fasar för att de skickar hem en igen.. hoppas inte på det, pallar inte hålla på med dessa drycker börjar bli less på dom men jag får stå ut i 13 dagar till. hoppas de går ändå... man är olika .... många frågar hur mycket jag gått ner jag bara 5 kg auu näää du måste har gått ner mer enligt min våg har jag inte det... fåpr se om jag kan ställa mig på vc våg när jag ska ditt  o hämta oriflame..
 
igår möblerade jag om här hemma, håller på med städning men väntar tills de har borrat o är klara här så jag kan fortsätta, hoppas de hinner idag.... men jag tror nog inte det för det måste ha en annan lift men men de har 5 timmar till ca.. de har nästa borrat allt.. bara här på denna sidan.... men de ska borra på andra sidan med dvs baksidan... vi får se.. får gå upp tidigt imorrn med, rätt skönt faktiskt..
 
wiho hittade mina morgon tofflor så de tar jag nog med mig till sjukhuset... lite mjukis kläder :)
 
Hämta ut mina mediciner förra veckan bara då börja det kännas verkligt att det är snart dags. nästa söndag kommer jag o pappa köra upp till husvagnen för o sova där då de e ca 4 mil ifrån kristianstad, jag lär nog springa på toan många ggr så nervös jag är mne men det e ju bra tomma tarmar o tom mage hehe...
 
fredan innan åker jag med mnina föräldrar o handlar så man slipper det .... får inte bära allt för tungt..
 
kommer nog lägga ut bilder på bilddagboken istället för här tanke på upplösningen, har för stora bilder.. orkar inte göra dom mindre här e länken:http://dayviews.com/#!/mellanzippan/home/
 
ha det bra!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0