Då börjar jag mitt nya liv idag 6/8-12

Idag börjar jag på dieten, flytande föda på heltid.

kollade i kalendern det är bara 35 dagar kvar. det går fort. om 35 dagar är man ny operarad. shit, känndes såå långt när jag skickade in remissen i mars månad i år..

Brställde modifast via deras sida, banan, hallon , choklad är god. blir nog lätt och dricka dessa :) lär nog vara trött på detta. Men nu ska jag klara detta.

Är lite så om jag ska fota mig 1 gång i månaden eller bara skriva ut siffrorna. vart ska jag skriva det? HÄR ELLER på Dayviews. Facebook skriver jag inte det utan de som vill följa mig får gärna skriva här vart de vill följa min resa.

det är verkligen inte många som läser min blogg, tycker det är lite tråkigt.
vad vill ni jag ska skriva??

semestern är slut för min älskling, körde hem i lördags eftermiddag, fy satan vad det vart jobbigt och säga hejdå..

jag menar det är jobbigt och säga hejdå till syster med familj men detta var 1000ggr jobbaigar o säga hejdå till mitt hjärta.. måste börja fundera på hur vi ska göra. fast Anders vet hur jag känner det osv..
saknaden är stor just nu...

Annars hönder det inte så mycket här.
arbetslös just nu, ev praktik när jag e läkt osv..

kommentera gärna här om ni vill ja ska skriva på dayviews eller här..

kramar till er



Kommentarer
Anna

Jag följer dig gärna här! Det kommer gå jättebra!!!

2012-08-06 @ 20:57:16
Anonym

Jag följer dig oxå här :)

2012-08-06 @ 21:27:27
rebecca

Oj vad det händer i ditt liv! Stort grattis<3!

2012-08-07 @ 21:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0