15 dagar kvar

hej Alla Glada!
 
Ännu en ny dag. dagarna går såå himla fort.
 
Just nu sitter jag och dricker kaffe. fått dille på det :) men jag måste ha mjölk i annars tycker inte min mage om det.
 
När jag vakna idag så snöa det stora flingor, lagt sig lite på marken men det är inte mycket, tom hörde att de tog bort den lilla snön utan för vårt hus. töar snart igen :(
 
December månd är det mysigt med snö speciellt när man ser alla adventljusstakar i fönstert o snön kommer ringlandes ner så mysigt.. iå r blir det inte mycket julpyntande här inte. dels har jag inte så mycket julsaker o inte råd och köpa för den delen, men det blir bättre framöver när man blir sambo :)
 
Sov rätt bra inatt, men vaknar alltid runt 7-8 var dag :( men det är bra, för då kommer man upp fast idag låg jag kvar i sängen och drog mig lite..
 
satt och testa och göra lite headers o så till kommande i framtiden, men nu e det bara alla koder till alla färger o så...
 
får testa mig framåt.. idag blir det en lugn hemma dag, blir träning ikväll... wiee hitta en par korta trämningsbyxor i svarta knappt använda, satt väldans trång förr men nu satt dom bra. så det blir och raka benen sen, även armhållorna igen :( fasen vad det ska växa fort.. finns det inget man kna ta för att håret ej ska växa ut så fort.. NÄÄÄ kom inte med vaxning som förslag :) kommer aldrig att prova det...
 
Nu är det bara 15 dagar kvar till mannen i mitt liv kommer ner, det känndes som evigheter när han hade bokat flygbiljetter. vi har inte sätts sen han åkte hem efter semestern. Saknar Anders så mycket. liten bit av hjärtat saknas och om  dagar blir det helt igen. Utan dej Anders är jag inte hel. Älskar dej så otroligt mycket, tack för allt stöd och värme du ger mig,..
 
Ikväll blir det core träning, måste komma igång igen efter 3 veckors uppehåll pga en mega förkylning, men nu e det inte mycket kvar av förkylningen och jag känner mig piggare oxå. jag behöver rygg o magträning så fittet på magen kan försvinna ;) det hära daller daller.. jag känner ju mig fet ännu, jaaa jag vet att jag inte ska känna så men idag gör jag det. men vågen rör sej sakta neråt. tänke rman efter har jag inte mycket kvar att gå ner och tills jag är mål.. gissa om jag längtar för och handla nått eller några snygga plagg... blir nog jag handlar nått snyggt o ha på mig på jul, har jag tur nått jkuligt s¨å man kan ha tomtemössan på mig :)
 
Blir nog en massa bra kort nu när anders kommer ner tror jag, inte lätt alls och fota mig sj-. lovar ej ju fler bilder på mig när jag nått kg gränsen så jag ska göra en före o efter bild, dv bilden jag e störst på och en ny bild ;)
 
6 dagar så e det julavslutning hos min oriflame chef :) om 7 dagar är det lucia, dagarna bara springer iväg.. lucia dagen blir o ha glitter i håret..
 
fredag  7 dec är det årliga julpysslet, iår går det stappeln hos min lilla moster Carina
Lördag 8 dec ska kören sjunga på rådhustorget, julsånger då
söndag 9 dec julfika med friskis
måndag 10 dec värdmöte
tisdag 11 dec vet jag inte vad som händer
onsdag 12 dec julavslutning hos regionchefen på orifame.
tors 13 dec Lucia dagen...
fredag 14 dec vet jag inte vad som händer
Lördag 15 dec sista värdpasset för terminen dvs sista familjejympan för detta året :)
Söndag 16 dec vet jag inte ännu
Måndag 17 dec julsånger på avd på lasarettet.. avslutning på kören
tisdag 18 dec vet jag inte ännu
Onsdag 19 dec kolla blodtrycket på vc.
tors 20 dec akassan
fre 21 dec lön och älsklingen kommer ner :D
 
Jag kommer att uppdatera vad som händer, ska försöka slänga in ett inlägg om dagen iallafall, kanske fler men vi får se. måste iallafall komma igång med bloggen, vill ha måååååånga läsare och kommentarer.
 
ha det bra så länge. ska fortsätta dricka mitt kaffe :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0