3 dagar kvar

Hej Alla glada!
enligt bmi tabellen är jag endast överviktig haha o inte fet.. gött.. vägde mig imorse innan jag skulle göra nr 2 o när jag var klar ställde jag mig igen o genast 2hg lättare :D vilket skitsnack det blidde här då. aja den bjuder jag på :D ( fast gillar mammas våg bättre för den visar mindre än vad min gör ;) )
 
annars flyter allt som det ska göra.. minskar i vikt härligt, satt häromdagen o kolla på min mage den har sjunkigt jätte mycket för op såren sitter längre ner nu än va dom gjore innan..
 
lillejul berättar jag va jag väger och hur mycket jag har gått ner :)
 
idag var jag i stan, tycker det är kul och prova kläder.
Idag var jag inne på hm, år o dar jag prova nått klädesålagg där :D testa legging o en grön tröja i storlek 38 och det tycker jag att jag är värd.. fredag elelr nått blir det handling :D Testa även en bh inne på hm fick på mig den men bopparna hoppa ut haha.. men snarrt nog kan jag handla vanliga bhar.. de jag har nu ser hemska ut på mig..
 
detta testa jag, vissta ska jag ha det :)
 
nu är det bara 3 dagar kvar tills min älskade kommer ner, gissa om jag längtar :D
 
Många som tycker att jag är fin osv, ge rmig fina komplimanger. det tackar jag så mycket för det sporrar mig verkligen till att fortsätta :D mellan åt känns det svårt o ta emot att fina saker ni säger, jag är ju inte van att få sådan komplimanger ..
ibland tänker man så men så vart det inte när jag var större, men nu dalar alla fina komplimanger in. var jag inte fin osv förr, fick aldrig såna komplimanger jo ibland av min svärmor o hennes vänniinan osv.
 
sen har man haft folk runt om mig liksom är et inte ags o börja tänka på att gå ner lite u börjar bli stor men nu säger e inte så mycket..som sagt detta är mina tankar osv inget illa ment mot er..
 
Men mitt självförtorende blir ju bara bättre och bättre, o även självkänslan..
 
Imorgon ska jag till vc o kolla trycket, ska även fråga när man kan kalla sig diabetes fri :)
 
hADE  nog lite tankar idag hehe..
 
allt kommer bli toppen.. tror anders får hålla hårt i mig sen haha, inte för att jag skulle jaga andra killar, men killarna som kanske börjar dra i mig haha skämt o sido :)
 
ha det bra alla..
släng gärna in en eller två kommentarer..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0