Rosa byxor :D

Mina rosa byxor i storlek 40 är mina. de e så sköna o jag älskar dom. tror jag ska köpa ett par i 38 oxå så har jag hemma :D elelr så väntar jag..
 
storlek 38 är min dröm storlek, fick på mig dessa byxor i den storleken men fick kämpa som tusan men de satt inte helt skönt.. har ca 15 kg kvar till normalt bmi undrar vilken storlek i kläder jag kommer att ha?? 36/38 kaan m,an hoppas på..
 
men nu går mina funderingar kommer min mage att sjunka ihop o inte f¨nått överflödig hud hängandes. varför tar det såå lång tid att magen ska försvinna??+ visst den har blivet mindre hel klart. kan ju se mina fötter när jag står upp..
just nu -ör min mage betydligt lösa än vad den har varit det känner jag när jag jympar på friskis :/ det känns, nästan som det göär ont, det drar i mina ärr osv... mellan varven får jag hålla med ena handen över magen.. Iblan när man hoppar lite så slår valkarna ihop de gör så jäkla ont.. vilket dilemma jag har va?? man längtar tills magen e borta d¨å svävar jag över jympa golvet..
 
Men man kan väl inte begära för mycket på bara 3 månader efter op!
 
igår var jag hemma hos min kusin :) underbara barn alltså..
 
idag är det julavslutning hos Hanne ... ser fram emot det.. ska ha på mig mina fina rosa byxor.. de ska jag ju ha hela dan men ändå... nä nu ska jag in i duschen sen iväg...
 
nu är det bara 8 dagar kvar :D
Ha det bra alla mina vänner :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0