Sån jäkla lycka

Prövade byxor på kappahl idag...
 
så fina byxor .. Sofi vill ha dessa
Dessa prövade jag.. storlek 40 på den normala avdelningen, visst magen hängde lite men den ska ju bort... kan fortfarande jnte smälta att jag fick på mig den storleken :D då fick jag ner handen mellan byxxlinningen.. dessa står det verkligen Sofi på. prövade dom på kappahl..
 
Snälla tomten .. snälla tomten :D
 
Är så jäkla glad idag :D sån jäkla lycka alltså...
 
Nu är det bara 14 dagar kvar :)
 
ha det bra alla....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0