snö snö

 
Snöar fortfarande ute :D mysigt men men de har lovat lite mildare längre fram, man kan jumhoppas att de e någon lite snö till jul iallafall... detta hade kunnat mkommit lillejul istället..
 
Idag är det 3 månader sen jag blidde operarad, vid denna tiden låg jag på uppvaket, satt i fötöljen o sov princip, sedan fick man gå in till mitt rum :) 3 månader redan o mååånga kilo lättare. jag mår så himla bra :D mitt själförtroende bara växer och växer, jag känner av det. bättre blir det ;)
 
vad händer idag då?? jaa joo fixa lite ärende om en stund, tror jag springe rinom familjecentert med och säger hej.. tror jag äter min lunch där, lite sällskap är aldrig fel hehe...
 
skicka in beställningar för oriflame så det e klart. tror de blir ett ärende på banken oxå när jag ändå är nere tror jag får se hur dagen blir..
 
sovit bra inatt iallafall.. drömt massa bra drömmar :D.. sov nog bra för att jag hade ätit havregrynsgröt igår kväll... tror jag ska in o köpa mannagryn sen och testa det :D
 
annars har jag inte så mycket o säga.. ska sätta igång julkalendern o sedan lyssna på lite julmusik :D
 
ha d bra alla
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0