Oj då

Jag har inte skrivet på ett tag känns det som, det har hänt en del faktiskt :)
jag har inte fått jobb ännu men jag ger mig inte.. någon som har jobb till mig tackar jag gärna jag till :)

Jag är fortfarande lycklig med Anders :) på fredag 29 juni har vi 11 månader, just nu är jag i Bureå... Firade midsommar ute på ön, var hos ett grannpar på deras ö.. annars har vi tillbringat helgen på svärförföräldrarnas ö.. väldigt fin o mysig ö... väldigt mycket sten :).

den 21 juni 2012 förlovade jag och Anders oss... som sagt jag är fortfarande lycklig som en tok..

vad har mer hänt??

Föresten den 5 juni var jag på mitt första träff med sköterskor, dietist, kirug/läkare inne på Aleris i Lund, JAg har fått op datum nu den 10 sep ska jag infinna mig i kristianstad sjukhus kl 07 för inskrivning och op samma dag... nu kämpar jag mi9g i mål :),
har redan gått ner nått lite, jag har inte hållt det strikt ännu men det är snart dags och göra det med, börjat så msått.. testar lite olika dieter :)..
annars händer de inte så mycket..

bilde rkommer nöär jag är hemma igen..

ha d bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0