julbord med kören idag

Hej alla glada!!

julmusik spelas i högtalarna :) radio kanal, dansbandskanalen som har julmusik nu :)

ställde mig på vågen idag.. men jag säge ringet ännu ;) som jag sa på bilddagboken ni får gärna gissa vad jag går ner till julafton :) kul med gissningar tycker jag.

Mår super bra, ångrar inte mitt val av operation. nöjer mig med det lilla jag kan äta..

Nu till min rubrik, vi till malmö ikväll o gå på julbord, är dock nervös vad jag kan äta o inte äta, nu har man ingen koll vad sake ro så innehåller.. har min far i beredskap sådana fall.. men det ska bli trevligt...

Saknar Anders så in i helskottan.. men nu är det bara 22 dagar kvar.. köpt en julklapp till han, men ska köpa nått litet till :)

Igår var det sista kataloglanseringsmötet för iår :) fick sitta modell, hade en liten sminkkurs ;) mina ögon rann lite jäkla förkylning...

sägs att de ska bli snöoväder i sverige men de har tycks glömt bort oss nere i skåne... menar sydsverige är väl ändå skåne?? alltid varit så.. hade gärna sätt att vi får nått lite snö för det är sååå mysigt. snälla kyla och snö kom gärna i december månad..

svärföräldrarnas ö :)
nyförlovade paret :) <3
här ute på dessa 2 stora stenar stod vi och byta ringar <3
här sitter vi o ska grilla korv med svärföräldrarna, hjärtats bro o fru, Emil. även anders då.. står med hettan på mig då alla mygg skulle äta upp mig, norrlandsmyggen är inget och leka med :D bjöd lite bilder från i somras... kommentera gärna då blir jag glad :D Nu dags o göra mig klar fast ska första dricka mitt Kaffe :D Ha det bra alla! Må väl.. Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0