Sista veckan i nov

Idag börjar jag med en bild :D Klänningen fick jag av min kusin, helt ny, hon skulle ha den när hon var gravid :D men men trivs bra i den :D Jag har gått ner 20kg nu :D det blidde innan jul, vad tror ni jag har gått ner till julafton?? Bara gissa på :D Jag är faktiskt stolt över mig själv, det var 100 år sen jag vägde 85 kg. numera kan jag berätta vad jag har vägt och så för det är ett minne blott aldrig mer säger jag bara... Som mest har jag vägt 112kg och när jag vägde in mig på aleris vägde jag 105kg. Nu bara 85 kg. har ca 16-17 kg kvar om jag ska följa min bmi :) så att det är inte mycket kvar :) Jag ångrar inte ett dugg alls attb jag har gjort en gatric bypass, jag trivs så jäkla bra med mig själv, självförtroendet det bara växer och växer.. ibland får man dåligt samvete för man känner sig fin men men den känslan lär försvinna. Men jag är så himla glad.. Jobbat lite då och då, så skönt det är och komma igång, men åkt på en dunder förkylning som verkligen inte vill släppa... torsdag är det julbord med kören :D Imorgon är de möta mamma och sen kolla på julklapp till min älskling, det är inte det lättaste ska ni veta... Ha det bra Släng gärna in lite kommentarer så blir jag glad :D


Kommentarer
Anders

Jag är väll enkel att handla till :D

Svar: näe det är du inte :D
Sofi

2012-11-27 @ 17:57:43
Anja

Grattis! Du passar verkligen bra i den klänningen å att det hänt MASSOR sen bilden i det vita linnet e ju givet!! Längtar till jag kommer i nåt sånt!! =)

Svar: tack så jätte mycket :)
Sofi

2012-11-27 @ 18:48:28
Alma

Hej roomie . Så fin du e. Jag e nästan halvvägs på mitt. Vägde 124,4 när jag vägde in mig på Aleris nu väger jag 95,4.

Svar: hej hopp roomies :) det e ju toppen.. allt våra kg vi har kvar tar vi i år ;)
Sofi

2013-02-05 @ 22:38:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0