äntligen opad

Då var jag nyoperarad. blev gastric bypass op i måndags. allt gick bra.
 
allt gick fort, känndes som man knappt hann blinka jue.. hade nog velat ha en extra dag till på sjukhuset. mycket med att ena såret inte vill sluta blöda. så idag fick jag gå ner till vc och få det omplåstrat. det sipprar lite men nu e det lugnt men men får ju se när jag har vaknmat imorgon, annars får jag gå ner till vc igen.
 
Aleris Ringde innan idag, kolla hur det gick och så, var det nått så e det bara o ringa .. annars ringer dom igen på måndag.
 
äter ofta är inte van vid det men det går får i mig mina 1500 ml, håll tummarna att det håller i sig...annars flyter allt på känns det som...
 
återkommer en annan dag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0