nu är det nära :)

Sitter här mitt i natten. klockan har slagit söndag dvs att imorgon åker jag till kristianstad för och bli opererad.. Ja jooo nervös är jag allt, vips så springer jag på toan :D... nervös mage haha...
 
Känndes långt när jag påbörjade flytperioden, men nu har jag endast 4 påsar kvar och äta sen är det klart... Dessa 5 veckor har gått fort.
 
det ska bli skönt när detta är gjort, men har kanske en jobbig tid framför mig , äta ofta, lite o saaakta... jag kommer i mån om att jag kan så ska jag vara ute o röra på mig, min vardag ska försöka vara detsamma...
 
Packingen är så gott som klar bara laddare till mobil o minipcn som ska ner o maten o vattnet sen kör jag o min far upp till husvagnen...
 
får inte glömma ta en medicin imorgon när jag vaknar hehe ska påbörja den dagen innan hehe...
 
nä nu blir det sängen...
 
godnatt på erg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0