dagen som har varit

Fick gjort mina ärenden
träffa mina kusiner i stan så jag gick med dom..
 
sen var det dags för friskis.. min uniform var väääääldigt stor, hade aldrig kunnat jympa i de, bild kommer löngre fram så jag fick nya kläder idag :D gå från storlek 48 till 38 idag, gud så härligt, trårna rann inom bords , härlig känsla detta... slutet av passet blev jag helt plötsligt matt, orka inte mer, energin tog slut, så jag får ta med mig banan el nått nästa gång.. när jag kom hem blev det havre gröt :D
 
nu blir det en skön dusch sen blir kvällen lugn :)
 
ha en fortsatt trevlig kvääll på er..
 
 
 
 
Riktig kärlek mellan oss.. Älskar dej massa <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0