årets sista dag

Då var vi här på årets sista dag. Den firas med svärföräldrarna, Anders farmor, Anders bror m familj :-)
 
Har kommit lite snö inatt men nu regnar det lite.  Var en grön jul m massa is på marken. 
 
2013 var ett bra år trots lite motgångar men nu är jag här . Fri från diabetes o högt blodtryck mår bra. Vunnit mitt liv tillbaka.  Några kilon kvar men det tar jag igen när bebis är ute. 
 
Nu är man snart sambo. Ska man gå på när Anders adress börjar gälla så är det på fredag o han är framme i helgen.  På tisdag börjar han på sitt jobb. Och jag ska till diabetes mott i malmö o kolla av mitt resultat av desss tre dagar stickande i fingert. Sen poff är det dags för ultraljud igen. Längtar ska bli kul och se om hon växt till sig sen sist. 
Kommer även gå typ 1 gång i veckan på akupunktur på mödra testa se om de hjälper foglossning ja el dämpar det.
 
Man har lite framför sig. Fixa det sista m bebis sakerna osv. 
 
Föresten så har vi sökt en större lägenhet i Trelleborg håll tummarna för oss. 
Vet nu något som är ledigt med hyfsad bra hyra så hojta, hojta oxå om ni har förslag på hyresvärdar i Trelleborg. 
 
Gott slut o ett riktigt gott nytt år.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0