Helgen över

då var denna helg snart slut :( 
har lite o fixa i veckan, dels skicka in mina sökta jobb till ams, 
tvätta packa.. ja allt de dära.
 
sen ska ja fika med goa vänner
 
middag hos päronen på lördag
 
Tisdag är det läkaren för min del.
 
börjar komma igång med mitt vattten drickande, känner av huvudvärk allt ofta :( ska bli skönt o ta upp lite saker med läkaren sen får vi se vad som sker..
 
dagarna går fort trots att det inte känns så.. ca 3 mån tills man ska bli mamma :D ser verkligen framemot det... vara med vår prinsessa o bara vara, titta o beundra och visa upp henne för alla att jag äntligen lyckades med o få en bebis :D
 
snöa lite i helgen med det töat bort typ, tråkigt jue...
 
 
 
 
åhhh det är 6 mån sen vår vovve fick somna in, han e väldigt saknad ännu... det är så man nästan säger hej chocho när man kommer hem till mamma o pappa.. chocho du fattas oss...
 
massa bilder på chocho kommer här :D
 
 
 
ha det gött alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0