helgen som varit

Julen börjar närma sig med stora steg :)
 
lördags var jag hemma hos föräldrarna, pappa hade spelekompisarna där, de rigga upp trummor o ljudanläggning o spela :) skruttan verka gilla det för så fort de sluta o hade paus så börja hon sparka så smått hehe..
 
söndags ( igår)var det babyshower för vår alskade sandra som ska ha bebis i feb :) blidde överraskad och glad, fick massor med fina o bra saker :) god mat och efterrätt blev det.. men det var trevligt och träffa nya människor.
 
tvätta med igår ( söndag) packa på kvällen så det är typ bara handbagaget kvar o hygien artiklar, de fixar jag imorrn :) tisdag
 
 
annars har det varit lugnt
 
idag måndag vart det kontroll på mödra, sessan växer som hon ska verkar det som enligt sf måttet som bm mäter :) blodtrycket var super bra o även urinprovet var bra. hade gått upp 6 kg egentligen inte mycket men mycket för mig hehe...   sessan gav en spark till bm med dick kicka hoppas nu hon vill sparka för pappa och farmor och farfar med :) ska prata lite med henne ikväll när jag ska sova och även imorgon när vi vaknar :)
 
annars vakna jag 05 idag, hade ju en sessa som tyckte jag skulle vakna hehe, några sparkar gav hon och sedan slog kullerbyta :)
 
ikväll blir det besök hos goda vänner.. hoppas på gottit kaffe hehe.. sedan när jag kommit hem, blir det rakning av benen o armhållorna så har jag gjort det dusch på det...
 
ha det gott alla...
 
tack alla ni som finns i mitt liv , ni betyder jätte mycket för mig :D <3
 
 
 


Kommentarer
Anders

Hmm finns de inte en bild där jag e mindre skäggig :P

Svar: åhhh tråkig du e.. kan ta en värre med ;)
Sofi

2013-12-16 @ 20:50:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0