stress

Är trött. Orkar inget känns det. Inre stress börjar kännas.  Stress stress vet inte varför? ? Ångest kommer allt mer o oftare.  Trodde jag skulle slippa det. Jag vet varför men inget jag kan skriva här. Jag tvingar mig ut var dag.
 
Nått händer för jag orkar inte ta tag i hemmet.  Mat biten slarvas det med om jag ska vara ärlig
 Jag vet att det inte är bra. Litet gnäll inlägg kännde jag och skriva idag. Jag vill inte ha något medlidande alls  och inga negativa kommentarer eller jag ska rycka upp mig osv det är ingen som vet vad som hänt utan det är bara älskling som vet...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0