tisdag sol sol sol

Idag tisdag! Enligt klockan är den onsdag den 27/2. Men jag skriver som det är tisdag.

Idag har det varit underbart.väder ute, satt på balkongen i endast linne det var typ 25 grader på balkongen. Oj vad det töar här.nu, rätt mycket blask på vissa ställen.

Var iväg till blomster affären i Bureå idag, hon i affären frågade om jag hade syster här uppe!? Jag bara.näe det har jag inte, min fästman.bor.här,
Sen gick jag hem då mötte jag en dam som hälsa på mig precis som jag kände henne, säkert sätt henne här.några ggr. Det e.så trevligt :-)

Köpte iallafall tulpaner till svärmor för hon fyller år, lila tulpaner o sen fick hon såna vatten kulor.man har i vasen :-)

Annars har det varit.en bra dag.

Ha det bra.alla..
Nu ska jag sova ., godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0