tur till stan dvs skellefteå

fått gjort våra ärenden idag..
 
som jag inte har berättat är att jag har tyvärr tappat min förlovningsring, upptäckte det förra veckan. så ledsen jag var då, mådde inte alls bra. är fortfarande ledsen och hela den biten :( sånt som händer.. jag >ÄR förlovad ännu ifall ni undrar vart ringen är.
 
berätta för min mor hon bara klantis, fråga om anders var förbannad, jag bara näe men jag mådde inget vidare, dåligt samvete , ångest o ledsen. ville bara sjunka under jorden.
 
Iallafall var vi inne hos polisen och anmälde att den är tappad, så nu väntar vi bara på pappert sen får vi gå ner till guldfynd o skriva lite papper där , o prova en  ny ring som vi får på försäkringen, så det har vi framför oss men ringer får jag inte förän om några veckor o ev skickas den ner till trelleborg till guldfynd där, för jag har åkt hem då..
 
annars gick vi runt i stan. vaar inne på fanny ( affär) hitta jeans flr 150kr o tröja/tunika för 50 kr, byxorna i storlek 38 o tröjan xs men tror de e felmärkt ;)
 
annars har det varit en lugn dag
 
jo hitta en kokbok med 7 olika sorters kakor för 49 kr, har velat ha den ett tag nu :) fick en fin påse på köpet :)
 
just det älsklingen klippte sig idag, tråkig attityd den grabben hade, verkligen inte kundvänlig för fem öre.. 
 
kännde  mig konstig i kroppen innan i benen, precis som jag blidde jäääte trött o ork inte lyfta på benen, läskigt tyckte jag. kan mycket väl vara för jag har druckigt dåligt idag, lärt mig en läxa ska jag säga er..
 
nu är vi hemma och tar det lugn
 
måste bli bättre på och fota, lite roligare och lägga ut bilder på bloggen...
 
ha de bra alla
sov gott på er
 
kommentera gärna--
 


Kommentarer
Cicci

Så tråkigt för dej att du tappat förlovningsringen. Sån tur att den var försäkrad.

Svar: ja verkligen tur.. jätte tråkigt men men
Sofi

2013-02-28 @ 09:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0