1 dag kvar

ställde klockan på rigning idag, så klockan ringde 7. gissa om man var trött då.... gääääsp, men det bara o palla sej ner, nu hänger allt på tork :) 2 timmar ska jag gå ner o vrida upp timern i torkrummet, kämna om nått är torrt, hoppas de torkar snabbt idag, iallafall de jag ska ha med mig..
 
ska ta ett varv med snabeldraken med.. sen kan man bara njuta. nu har jag kört igång lassa stefanz ...
 
Igår hände det en del. jag tyckte det gick bra osv men men...
 
som det är nu kommer jag INTE vara värd på lördagarna mer då jag och ledaren tyvärr drar ej jämt. ska inte känna mig tvingad o jympa osv spec när de känns obegaligt i magen osv.. var inne i salen o hjälpte till osv men det räckte tydligen inte. ledaren maila direkt till värdansvarige.. de känndes som de var mest synd om ledaren, ledarewn i fråga hade en tråkig ton mot mig men men.. de ska bli skönt o slippa lördagarna... blir värdpass i veckan i stället.
det är jätte kul och träffa alla goa barn osv men det ska faktikt vara bra samarbete mellan värden o ledaren och det har det inte varit sen de blidde en annan värd... men men det gick 1år med denna ledaren, visst d ejommer kännas konstigt o inte värda på lördagar mer., tanke på HUR länge jag haft det passet...  aja nu är det glöm t, kännde bara att jag skulle skriva av mig lite, inga namn nämda iallafall....
 
det flyter på här. har varit så satans gotte sugen i helgen men har inget hemma så det har blivet frukt i stället :) duktig jag är då, ok då en påse popcorn häromdagen.. eller åt inte en hel men resten kasta jag.
kan inte väga mig innan jag åker för batterierna är slut i vågen haha. prova mammas imorgon, när jag ska ut och äta middag innan jag åker till sturup..
 
det ska bli jäkligt skönt och få komma bort ett slag och få vara jag, vad ska man nu skriva då??
 
 
annars händer det inget speciellt här..
 
ha en br dag på er!!
 
snart älskling är det du och jag igen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0