5 dagar kvar

Nu är det bara 5 dagar kvar!
tror det är dags o börja lägga fram saker man ska ha med sej så man vet :) tvätt o packning blir på söndag. städningen tar jag på lördag eller i veckan..... egentligen är det inte mycket ändå. inte lönt och stressa upp sej. men det ska bli kul o se hur man får plats i flygstolen och hur mycket jag måste spänna upp bältet :) det återkommer jag med den info..
 
Nu verkar det som att vikten rullar neråt igen :) vilket är bra tycker jag,
igår köpte jag  yogamatta och hantlar som jag ska ha här hemma till ett workout program, så det blir lite träning när jag kommer hem efter katalog lanseringen med oriflame :)
 
Snön ligger kvar ännu o solen skiner, härligt :)
 
fredags ringde jag till aleris och fråga mina mått jag hade... nu e frågan HUr jag ska mäta mig, mäter ja mig vid naveln så e jag större men mäter ja mig som aleris mäter har ja minskat ännu mera,  de mäter typ där mina armbågar är när jag hänger ner med armarna....
 
vid invägningen den 5 juni had ejag ett mått runt midjan på 117 cm
vid 6-8 veckors besöket efter op hade jag 104 cm
nu den 11/1-13 hade jag 95 cm runt midjan, då mätte jag vid naveln, o mäter ja där vid armbågarna e ja ännu mindre :) 28 cm har jag minskat med, det tycker jag är jätte bra :D här kommer bild där jag visar på måttbandet när jag var som störst.
 
 
 
det e ju en skillnad om man säger så :)
 
jag ser inte mig som smal ännu så sånna här bilder är bra att fota sej sj med för att hjärnan ska inse att det händer i kroppen hela tiden och inte endast stirrar sig blint på den hära vågen, även om man står still händer det saker i kroppen ändå..
 
nä nu ska jag göra mig redo för o bege mig till regionchefen...
 
Ha det bra alla
 
kommentera gärna bloggen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0