Gott nytt år

Har inte skrivet i bloggen på den senaste dagarna.. har inte haft tid o knappt suttit vid datan..
 
 
Älsklingen kom ju den 21 dec är här nere ännu.. sååå underbart skönt o ha honom här hos mig..
 
Julen firade vi hos mina föräldrar med bror o moster med gubbe, åt kalkonmmiddag..
Vi åkte till mina föräldrar på lillejul o hade mys där, vi var där ett par dagar faktiskt. allt gick bra med mat osv, inga dumpningar alls.. fick äntligen men micro så nu kanjag värma maten på snabbare sätt :).
 
Nyår fira vi hos min kusin, var mååånga folk, rätt trångt men det gick ändå, hade jätte kul o trevligt. gick bra där med matbiten osv, jag drack lite, men kännd einte av nått alls, var inte nykter men var inte berusas heller.. idag mår jag bra...
 
Tror jag har åkt på mina första platå nu :( för jag står stil eller så där ett kilo ner o ett upp hela tiden... åhhh säger jag, kan ju vara att det är snart dags för mens. ( den skulle egentligen kommit igår nyår) men ej kommit ännu, har ont i bopparna o äggstockarna). får vänta ut och se.. kan vara att mensen inte kommit igång helt ännu heller..
 
tycker dagarna kan gå sakta nu.. för mitt hjärta åker hem på söndag.. vill verkligen inte det...
 
Idag blir det bara en lugn dag/kväll med pizza ;)
 
Bilder kommer längre fram
 
detta hade jag även på mig på nyår, håret var våfflat, luggen uppsatt o massa glitter i håret.. dvs jag har glitter överallt nu :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Andrea Lindström

Hej kusin!!
Men oj måste jag säga:) Vilken stor skillnad där e på dig. Det var ju länge sedan jag såg dig. Detta passar dig mycket bättre:). Du ser jättevacker ut:)
Skönt att du slapp dumpingen nu under julen och ny år:)
Bara fortsätt framåt i din egen tackt, så kommer detta bli ännu bättre:)

Gott Nytt År!!

2013-01-01 @ 23:47:16
Anonym

Hej kusin!!
Men oj måste jag säga:) Vilken stor skillnad där e på dig. Det var ju länge sedan jag såg dig. Detta passar dig mycket bättre:). Du ser jättevacker ut:)
Skönt att du slapp dumpingen nu under julen och ny år:)
Bara fortsätt framåt i din egen tackt, så kommer detta bli ännu bättre:)

Gott Nytt År!!

2013-01-01 @ 23:48:54
Andréa Lindström

Hej kusin!!
Men oj måste jag säga:) Vilken stor skillnad där e på dig. Det var ju länge sedan jag såg dig. Detta passar dig mycket bättre:). Du ser jättevacker ut:)
Skönt att du slapp dumpingen nu under julen och ny år:)
Bara fortsätt framåt i din egen tackt, så kommer detta bli ännu bättre:)

Gott Nytt År!!

2013-01-01 @ 23:52:18
URL: http://nuttegulle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0