känner mig ........

Idag hade jag kunnat sova hela dan, var så trött när jag vakna, ändå somna jag först igår, tror jag iallafall..
 
när jag vakna idag kännde jag mig svullen i magen... vetta katten varför men man har väl sånna dagar..
 
Idag känner jag mig tjock.. man har sådana dagar då och då... hjränan bearbetar det hela med viktminskningen där av har man sånna känslor ibland, det får man ha..
 
trots alla i omgivningen säger jag jag inte är tjock/FET  så känner jag mig det ändå... 
 
tur man inte känner de så dagligen :) 
 
idag när hjärtat kommer hem blir det en runda till stan :) så man får nått annat och tänka på hehe..
 
ha det bra alla...
 
inte så långt inlägg idag..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0