Sista kvällen

sista kvällen med mitt hjärta, imorgon är det dags för han och flyga hem:( 
vart har dessa 2 veckor tagit vägen , bara svischat förbi :/
 
Mitt hjärta älskar dej otroligt mycket, du är mitt allt <3
 
 
ska slänga in lite bilder här sen hans vistelse..
 
annars står jag still på vågen suck,....
är svullen i magen ännu, men ingen mens o ont i bopparna, mensen får gärna komma tycker jag :) anders har haft tur denna gången ;)
 
här är en bild på mig :) ingen bra alls..
 
 
känner mig ganska fet den sista tiden.. vill att de ska hända något mer... nu e de rutiner som gäller from på måndag upp tidigt o ut o gå en lååång runda...
 
bild på oss på nyår :)
 
 
hitta en bra bild på mig och Novi
 
 
Annars flyter väl allt på här!!
 
Måndag ska jag ringa o jaga massa folk så jag får mina resterande timmar jag jobbat utbetalt och det hära arbetsgivareintygen kan skickas in, lär snart bli avstängd för dett de ska klydda som faaan...
 
blir jätte glad om det ligger kommentarer inne på min blogg :)
 
Ha det bra
Kram på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0