tankar och lite smått o gott

Resan gick bra! något litet försenat.. mest från sturup men det toksnöa jue...
 
här är massa snö, mer snö än förra året :) det e såå mysigt och gå i snön för det knastar så skönt...
 
hunnit träffat svärföräldrarna :) de tycker inte jag ska gå ner mer i vikt, har mage kvar hehe.. det är min kropp som bestämmer sj hur jag ska gå ner..
 
Ställde mig på vågen här, 80,1 kg väger jag nu dvs att jag har 11,11kg kvar till normalt bmi :) detta tar jag i år... Sofi kommer känna sig smal :) fast jag är smidig nu men det e denna förbenade magen som tar längst tid o försvinna, o lite lår har jag kvar, brösten minaskat blir mer o mer bara skinn så snart kan jag rulla ihop dom..
 
idag avr jag ute och gick till affären, träffade min bästa svärmor <3 och Anders brorson Emil, haha han kände inte igen mig, blidd enog rätt paff tror jag :) det e kul att alla ser att det händer saker hos mig här, jag ser det inte på samma sätt som alla andra.. man har ju lite o bearbeta om dagarna eller dagligen elelr nått..
 
tycker det är tråkigt att jag fått ny kurator som jag inte träffat ännu :/ den jag hade tyckte jag bra om det var ju hon som fick mig på tankar o göra mig redo för operation, det skulle vara kul on träffa henne o visa upp mig att jag kommit långt, tycker det är jobbigt med nya människor, tycker de e jobbigt o anförtro mig till nya människor och öppna upp mig, visst jag kan prata på om jag vill det, kan vara blyg med..  kan ju hoppas att man möter på henne i stan :) för mig hon är på en annan vårdcentral i stan..
 
annars har jag det bra här uppe hos min älskade.. lite tråkigt att han jobbar men det är ett måste, han har ju olika arbetstider så det gör inget, dagarna går jue fort ändå :)
 
annars händer det inte så mycket här!!
 
tycker det är kul att det är några som läser min blogg jätte kul men kuliare om ni slänger in kommentarer med.... då blir jag glad..
 
Ha det bra på er!!
 
 
 
 


Kommentarer
withloveinside.blogg.se

Tycker du är otroligt stark som klarar det.

Puss på dig

Svar: tack så mycket !! Kram
Sofi

2013-01-24 @ 16:15:00
URL: http://withloveinside.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0