blåsig dag med lite solglimtar

Jo det blåser som tusan ute. hört det hela natten.. jag har inte varit ute ännu.
men ska ut om ett tag , ska ju till specsavers och kolla synen. betalar mina glasögon idag med så är det bara och hämta dom sen när dom är klara, hoppas det går fort, när man väl bestämt sig så vill man ha det typ nu :)
 
Idag ska jag baka kanelbullar, har inte gjort de sj förr men någon gånmg ska det bli en första gång :)
 
usch här e rätt svalt i min lägenhet..
 
Tog på mig min favvor tjock tröja med lass stefans på.. den e ju tok förstor :( m,en jag använder den ändå ;) då gömmer jag mina valkar hehe
 
haa en bra dag..
 
Skriver ikväll efter jag varit på kören...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0