söndag

hände rinte så mycket här men helgen har vait bra, umgåtts med mina goa vänner :)
 
Solen skiner men det e gris kallt ute o blåser ute, det sägs att et ska bli den västa snöstormen här nere, återstår och se :)
 
Allt går bra, börjar komma igång med allt med matbiten o drickandet, visst helgenvarit si o så men blir annat på vardagarna.
 
fick min allra första dumpning häromdagen. jises vad det gjorde ont, fast haft otur hela den dagen, brännde kakorna oxå, åt för fort till lunch fick oxå ont lite :( det säga att de e oxå en dumpning men det har jag inget hört att de e. äter ja för fort får ja bara lite ont i lilla magen, men det känndes en jäkla skillnad när jag en dumpning av maten, gjorde ont som satan o kallsvettades som tusan 20-30 miin var det över, men de  bara lägga sig o vila, nu har jag kännt på det..
konstigt att jag dumpa på de för den maten har jag ätit många ggr förr.. aja skitsamma inget o gruva sig på , bara fortsätta..
 
dricker kaffe dagligen :) aldrig hänt innan.sofi kanske börjar bli vuxen nu hehe
 
måste komma igång med mina träningsövningar här hemma med. vågen går upp o ner, så jag har slutat väga mig. o ska väga mig en gång i månaden istället.. denna vågen sätter sig i huvudet , händer det inget blir jag deprimerad. har kommit mer än halvvägs med min resa och har endast 11 kg kvar och det hoppas jag att jag tar i viktigt e de i år. viktigt är det inte sålänge jag är nöjd o mår bra men viktigast är att magen försvinner, det e den som ställer till det
 
ska bli spännande och se hur det blir :) 6 måndader då jäklar ska vi börja men göra barn verkstaden :) då har det gått 1 år sen op.
 
ha det bra m´på er
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0