Fruktsallad

idag hämta jag betalningen för oriflame... sedan snusa jag bebis, så sött denna underbara Elida är :) kommer bli en massa mys framöver hoppas jag :D
 
bilder kommer en annan dag då jag har dom på mobilen o jag skriver just nu via datan.
 
i förmiddags skrev jag ju vad jag skulle äta idag.. här kommer det igen o det jag har ätit
 
Frukost: knäckemacka med skinka o keso
Mellanmål: Banan och Keso
Lunch: Sallad med kyckling, mozzarellaost, melon, bönor, gurka lite sånt som blev över från igår.
då lunchen blidde relativt sen så blidde det lite annat matgång , huvudsaken jag äter bra mat :=)
 
Middag/kvällsmat: äggröra med bacon o broccoli till det
 
Mellanmål: Fruktsallad med Banan, kiwi, melon o ananas mozzarella ost till det
 
Kvällsmål dvs sista målet, blir en knäcke macka med skinka o ett glas mjölk.
 
Mellan varven druckigt vatten men dock ej tillräckligt, måste bli bättre på det. 
 
råka somna innan idag därav blir maten lite senare men men det gör inget..
 
ha en fortsatt trevlig kväll
 
Tips på mellanmål är välkommet, det ska vara enkelt o även lätt o ha med sej...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0