godmorgon

Godmorgon på er alla!
Sovit relativt bra hela natten vilket är kanon.  Blidde väckt av några bra som var arga o böla o slog o sparka i saker där ute osv. Härlig start på morgonen.  
 
Dags för frukost nu, det blir knäcke med skinka o keso på plus mina tabletter
 
Till mellan mål blir de frukt o keso
 
Till lunch blir det gårdagens sallad m kyckling o mozzarella ost.
 
Mellanmål ??? Vet jag inte ännu återkommer med det
 
Middag broccoli o kött gryta o gurka o tomat
 
Sista målet blir knäcke m skinka på.
 
Så ser det ut idag..
 
Fått dile på mozzarella ost. Visst den smakar inte så mycket som alla säger men det är gott ändå..
 
Här kommer en morgon bild på mig hehe
 
 
Ha en bra dag
Skriver mer senare idag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0