vett buzzning

Jag är en buzzador och fått äran att tesa denna produkt.
Jag som aldrig har vaxat mina ben och gjort det nu och jag är inte riktig nöjd trots allt.. visst de gör ont mend et är nog en vanesak.  men den tog inte alla mina hår på benen, kunde inte gå halvt om halvt o de står man nte ska vaxa flera ggr på samma ställe samtidigt, så jag fick ta rakhyveln till de som var kvar. kan vara att jag inte fick in tekniken riktigt. men jag kommer testa en gång till när mina hår på benen vuxit ut igen. tror att när man väl fått in tekniken så kan den vara super bra. tycket även eftervården av benen så försvann de överblivet vax med et.. toppen..
 
lätt beskrivning på hur man ska göra vilket e super bra.
 
så hinner jag testa en gång till innan kampanjen går ut så skriver jag här fast det gör jag ändå :)
 
det var allt för mig om denna grej
 
 #buzzadorveet #veeteasywax#veetprecisionwax 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0