beställt vagn

igår var jag o mina föräldrar inne på babyringen och beställde våran vagn till skruttan :) vi kommer vara så nöjda med den :) En Emmaljunga edge duo ... sedan gick vi o kolla lite, tror min far blidde lite så wow vad saker ... han titta på massor haha gåstol osv o lite annat... 
 
efter det körde vi till ikea där de skulle handla lite :) sedan hängde jag med hem till föräldrarna fick middag där, gott var det..
 
sedan åkte jag hem till Annika o micke för lite besök där :) det var min lördag:)
 
idag sov jag tills jag vakna så klart vakna jag ju vid 7 först, jag bara näääää somna om o vakna halv 10 så skönt var det.
 
idag har det varit en lugn dag... plockat undan lite sorterat ut lite kläder som jag ej kan ha just nu.. men de kommer jag nog i sen igen när bebis är ute :)
 
e inte klar med städningen tar lite då o då pga min foglossning.. mannen får ta dammsugningen framöver hehe, skulle helst undvika de resten av graviditeten pga foglossning ;)  aja vi hjälps åt i hemmet sedan.. 
får väcka han på natten så han får massera rygg o röva skinkan haha...
 
imorgon blir nog en lugn dag, ska lägga in best o så...
.
 
ha det gott alla
 
 här e vagnen dock andra hjul :)
 
min kärlek <3 älskar dej otroligt mycket...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0