måndag

Godmorgon på er. Ja då var det måndag igen. Veckorna går fort det tycker jag är brA.. 
 
V14 (13+5) är jag i nu de syns sakta men säkert. 
 
Igår hämta vi hem bilstolen . Best den i ons o
 
kom på posten i fredags.
 
Jätte fin är den. är nöjd. Kom inte o säg att de e för tidigt osv. Några som klaga över det för vi redan köpt säng o bilstol
De e för tidigt bla bla. Det var billigt då slår man till.. så enkelt är det. Det e inte så att spjälsäng står uppskruvad o bäddad precis, har varken madrass o så till sängen då e sånt som kommer. .
 
Folk kommer väl opponera sig när man ska till ullared o handla till bebis o mig i början på nov, är det oxå för tidigt? 
 
Fler klagomål åker från min fb. ... tack ni som morrar på det.  Dags o gå till bussen. . Dags o jobba lite
 
Ha en bra dag


Kommentarer
Andrea Lindström

Hihi.. Måste tjiva lite med dig. Det e lite tidigt och handla bilbarnstol och spjälsäng, men och andrasidan e det på rea ska man fan slå till. Det gjorde vi. Vi köpte tvilling vagnen när jag var i vecka 17 för den var på rea. Hade det gått åt skogen för oss, så hade vi sålt den till någon annan. Vi fixade oxå saker tidigt. Skötbord, vagn, kläder osv. Man kan ju spara det:) Det gjorde ni rätt i som fixade det. Det e bra och handla lite pö om pö, så blir det inte så dyrt när det e dax. Jag har förrästen en ammninds kudde om du vill ha? Man ska passa på. Jag gillade färgen på bilbarnstolen:)

Kram kram på dig kusin:)

2013-09-23 @ 09:15:25
URL: http://nuttegulle.blogg.se
Emma

Det är inte för tidigt gör de som känns bäst för dig och mannen din! Grattis än en gång! Skit i vad andra säger dom har åsikter nog ändå!

2013-09-24 @ 17:39:16
Andrea Lindström

Alltså, jag skämtade bara. Det e klart man kan handla precis när som helst och när man känner för det.
Vi hade fixat spjälsängar, vagnar, skötbord långt innan vårt första barn var på tänkt och gjort. Vi fixade även cykelstol och mycket mer jätte tidigt. Man kan faktiskt spara det. Gör det som känns bäst för dig/er.

Kram Kusin

2013-09-24 @ 20:18:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0