lite uppdatering

hej alla!
Oj man inte skriv .är hemkommen från allt firande i Norrland.  Haft det bra
är numera sambo med Anders .  Men det är en stor omställning. Han trivs på sitt nya jobb. Och det är ju bra, trivs bra här nere.
 
veckorna går framåt.  
Är i v 32 (31+2) inte många veckor kvar, kan gärna gå lite fortare.  Tog ju tre dagars stick i fingret för o se om jag har graviditet diabetes.  Detta är ett annat sätt för jag som är gastric bypass op får ej dricka sockerlösningen. Fick svar att jag inte har graviditet diabetes vilket är skönt. 
 
Magen växer på som den ska
 Så ser den ut nu.
 
har en rriktigt vilding i magen väldigt aktiv.  Dock bråkar hon m sin pappa hihi.
10/1 var vi på tillväxt ultraljud, visst växer hon som hon ska. Hon beräknas väga ca 3200gram om jag går tiden ut. Får se vad tul säger nästa gång. 
 
HäR ligger hon med ansiktet mot oss sover gott.
fick även göra i 3d.där öppna hon ögonen o log . Ur gulligt.  Hår har hon men vet inte hur mycket ska bli spännande när hon tittar ut. Låg även o sög på navelsträngen. .
 
 
Går och får akupunktur för foglossning, det har lindrat det. De e inte skönt och få nålar men värt det.
säger fortfarande att jag har en underbar bm som är väldigt mån om en.
 
e de stavfel så e de mobilen som bråkar m mig.
 
ha det bra alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Sofis vardag allt med barn och vikt

Här skriver jag mina tankar och funderingar, hur jag känner mig, hur min vardag är helt enkelt. Mycket kommer och handla om hur jag mår efter en gastricbypass och hur mina kilon rasar. kommer även skriva mycket om vår dotter linnea och kommande bebis :)

RSS 2.0